يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۷۳۶
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷

فکرشهر: مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور گفت: المپیاد ورزشی دانشجویان پیام نور استان های کشور در بوشهر برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عبدالمهدی نصیرزاده روز یکشنبه در نشست برگزاری المپیاد ورزشی دانشگاه های پیام نور کشور در بوشهر افزود: در این المپیاد حدود یکهزار و 500 دانشجو در 14 رشته ورزشی حضور دارند و برای برگزاری مطلوب این المپیاد نیاز به حمایت و همکاری همه ادارات و نهادهای شهر بوشهر است.

وی بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از اولویت‌های دانشگاه پیام نور است و در این ارتباط هرساله برنامه‌های متنوعی برای دانشجویان پیام نور در قالب منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

نصیرزاده، ظرفیت دانشگاه پیام نور استان بوشهر در عرصه ورزش را بسیار مهم و مطلوب دانست و گفت: دانشگاه پیام نور بوشهر استعداد خوبی در عرصه ورزشی دارد زیرا این دانشگاه درسال‌های گذشته میزبان خوبی برای رقابت‌های ورزشی دانشگاه پیام نور بوده است.

وی یادآور شد: جایگاه ورزشی این دانشگاه در میان سایر استانها در سه سال گذشته جهش خوبی داشته و توانسته در ردیف 10 استان برتر کشور قرار گیرد.

عضو شورای شهر بوشهر نیز گفت: این شوراه آماده همکاری با دانشگاه پیام نور برای برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان است و امیدواریم این المپیاد سبب شناسایی هرچه بیشتر استعدادهای ورزشی دانشجویان و معرفی ظرفیت‌های شهر بوشهر شود.

عبدالخالق برزگرزاده افزود: دانشگاه پیام نور درسال گذشته تنها دانشگاهی بود که به صورت عملی وارد فعالیت‌های بزرگداشت روز بوشهر شد و توانست برنامه خوبی اجرا کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر